Farvel gætterier.
Velkommen viden.

Forståelse for kundernes forretning

Marketsquare Insights

Vi gør brug af analyser, værktøjer og brandmodeller, der bidrager til at afdække og forstå komplekse marketingproblemstillinger. Konkret viden og indsigt er fundamentet for vores rådgivning og vores kreative løsninger.

Hvert år gennemfører vi vores store Marketsquare Shopper Insights studie med deltagelse af flere 3.000 respondenter. Her undersøger vi på tværs af mere end 15 brancher kundernes købsadfærd både for fysisk og online handel. Studiet er brudt ned på generationer Gen Z, Y, X samt Baby Boomers.

Vi måler på alt fra kendskab og præferencer til konkret adfærd. For hvad er det egentlig, der afgør, hvor forbrugerne lægger deres penge? Studiet giver overraskende og tankevækkende data, som afslører store forskelle i præferencer og adfærd på tværs af brancher.

Analysen giver også ny viden om forbrugernes vægtning af forskellige bæredygtighedskriterier. Senest har vi tilført et Retail Brand Power delstudie, der afdækker hvilke udbydere indenfor hver kategori, som kunderne betragter som excellente og hvorfor det er netop dem, de foretrækker?

Marketsquare Shopper Insights 2024

Marketsquare Shopper Insights

Få en præsentation af Shopper Insights 2024 med fokus på indsigterne i din branche. Kontakt CEO Jens Thrane-Møller eller COO Camilla Flindt Hjælmhof for en præsentation af det nyeste Shopper Insights Studie.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.